اخبار و مقالات

استاندارگیلان : به بهبود رتبه اشتغال بسنده نمی کنیم
تاریخ انتشار : 1395/6/29 ساعت 09:54:46



استاندارگیلان :
به بهبود رتبه اشتغال بسنده نمی کنیم
۱۷:۰۳ (جمعه ۲۶ شهریور ۱۳۹۵)
اخبار مرتبط

استاندار گیلان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به جهش خوب حاصل شده در بخش اشتغال گفت :به بهبود رتبه اشتغال بسنده نمی کنیم و باید تلاشها همچنان برای ارتقای گیلان دوچندان باشد.

به گزارش خبرنگار فودنا ، استاندار گیلان با آرزوی بهره‌گیری هر چه بیشتر از فضائل روز عرفه و دعاهای این روز اظهار داشت : بسیار خرسندیم که در کشوری زندگی می‌کنیم که  نور ولایت و امامت و اندیشه‌های اسوه بی بدیلی به نام امیرالمومنین حضرت علی (ع) را دنبال می کنیم.

دکتر نجفی بر ضرورت رسیدگی هر چه بیشتر به مباحث معنوی کارمندان تأکید کرد و افزود : باید زمینه‌های لازم در جهت تقویت معنویت این قشر را فراهم کنیم.

دکتر نجفی عملکرد استان را در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مثبت ارزیابی کرد و افزود : الحمدا... با تلاش و همکاری خوب مجموعه مدیران استان و همراهی عمده بانک ها شاهد رشد و پیشرفت در این بخش هستیم.

وی با بیان اینکه تاکنون به 225 واحد تولیدی تسهیلات رونق پرداخته شده است گفت : به این واحد ها 146 میلیارد تومان پرداخت شده است .

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به جهش خوب حاصل شده در بخش اشتغال استان افزود : بهبود جایگاه اشتغال استان از پنجمین استان بیکار به بیستمین استان بیکار کشور و کاهش نرخ بیکاری به 11 درصد از جمله اقدامات ارزشمند دولت تدبیر و امید به شمار می‌رود که باید در جهت حفظ این جهش تلاش کنیم .

وی افزود : به بهبود رتبه اشتغال بسنده نمی کنیم و باید تلاشها همچنان برای ارتقای گیلان دوچندان باشد.

استاندار گیلان حفظ جهش‌های صورت گرفته در بخش اشتغال استان را آسان ندانست و افزود :  بر طبق آخرین آمارهای ارائه شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گیلان از پیشرفت‌های خوبی در این بخش برخوردار بوده و در حال طی کردن رتبه‌های برتر است.

دکتر نجفی افزود :  الحمدا... در طی 3 سال از شروع به کار دولت تدبیر و امید فرصت‌های رشد و توسعه‌ای خوبی در بخش‌های مختلف استان ایجاد شد.

استاندار گیلان حضور گردشگران و مسافران را فرصتی برای گیلان عنوان کرد و افزود : در آغازین ساعات صبح شاهد تحرک و پویایی در نقاط مختلف استان هستیم که باید از فرصت حضور مسافران در جهت توسعه استان بهره گیریم.

استاندار گیلان به وجود امنیت و آرامش خوب ایجاد شده در گیلان اشاره کرد و افزود : با وجود همدلی خوب و اندیشه همراهی نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی و قضایی شاهد ایجاد آرامش و فضای امن در استان هستیم.

دکتر نجفی بر ضرورت پاکدستی و سلامت اداری در مجموعه مدیریتی استان تأکید کرد و افزود : از نیروهای نظارتی و بازرسی خواسته ام تا با تمام توان وظیفه نظارتی خود را انجام دهند .

وی افزود : مدیری که  از مسیر اصلی خود عدول کند نباید انتظار حمایت داشته باشد.

- روابط عمومی استانداری گیلان